Alfabetização visual de jovens imigrantes brasileiros nos EUA
Keywords:
Photography, Visual literacy, Youth, Brazilian immigrants, Education, ImageAbstract
THIS ARTICLE focuses on the use of visual literacy as a tool to analyse the question of immigration with young undocumented Brazilians, living in the Boston area of the United States. In the project "Identities: Ruptures & Permanence", developed in the University of Harvard, they expressed their current situation through the use of Photographs.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2006-08-01
Issue
Section
Dossiê Migração
License
Estudos Avançados não celebra contrato de cessão de direitos autorais com seus colaboradores, razão pela qual não detém os direitos autorais dos artigos publicados. Os interessados em reproduzir artigos publicados na revista devem necessariamente obter o consentimento do autor e atribuir devidamente os créditos ao periódico.
How to Cite
Kulcsár, J. (2006). Alfabetização visual de jovens imigrantes brasileiros nos EUA . Estudos Avançados, 20(57), 93-98. https://periodicos.usp.br/eav/article/view/10149