The Extension Work of the Institutional Evaluation Center - FEUSP: Theoretical Foundations and Results
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2316-9060.v17i0p97-110Keywords:
Institutional Evaluation. Public School. University Extension.Abstract
This paper presents the theoretical foundations and main results of the extension activities of the Institutional Evaluation Center of the School of Education of the University of São Paulo (NAI-FEUSP) in public schools in the city of São Paulo and in its metropolitan region. The Center develops a continuing education project focused on the subject of Participatory and Negotiated Institutional Evaluation of the Public School, also including curricular trainees in its training-action project. The analysis focused on bibliographic references, thematic content, participants, guests, and other documents of extension courses, events, discussion groups and curricular internship projects (integrated to extension projects) that took place between 2013 and 2017, highlighting some significant impacts on the institutional life of the participating schools.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2017-05-22
Issue
Section
Articles
License
Autores que publicam nesta revista concordam com os seguintes termos:
- Autores mantém os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação e de tradução, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Licença Creative Commons Attribution (CC BY-NC-ND 4.0) que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.
- Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.
- Autores têm permissão e são estimulados a publicar e distribuir seu trabalho online (ex.: em repositórios institucionais ou na sua página pessoal) a qualquer ponto antes ou durante o processo editorial, já que isso pode gerar alterações produtivas, bem como aumentar o impacto e a citação do trabalho publicado (Veja O Efeito do Acesso Livre).
How to Cite
The Extension Work of the Institutional Evaluation Center - FEUSP: Theoretical Foundations and Results. (2017). Revista De Cultura E Extensão USP, 17, 97-110. https://doi.org/10.11606/issn.2316-9060.v17i0p97-110